tirsdag 21. januar 2014

Ring på fingeren

Har forsøkt å vise fram disse ringene før, men da ble det bare til en tur i skogen! Denne gangen blir det ring på fingeren (tenkte jeg skulle ta det bokstavelig talt!). Bildene har jeg tatt direkte og ikke med selvutløser (glemmer alltid, bestandig og konsekvent den muligheten). Bildene kan bli litt knotete av den grunn, man får liksom ikke til en helt god vinkel på ei hånd. Det siste bildet er i så måte rosinen i pølsa, hånden vises elegant frontalt. Løsningen var speil og tålmodig sikting (som sagt, mitt kamera har ikke selvutløser...).

Jeg liker store cocktail-ringer, og har før presentert varianter av metall og silke og hvordan lage sin egen duskring. Denne gangen har ringene en standardisert form og er laget av skinn, silke og strikk. Jeg har valgt å bruke strikk rundt fingeren for å unngå problematikken med ulike størrelser. Baksiden av ringen er i sort skinn og strikken har samme farge. En avstivet skive av silke og skinn utgjør blikkfanget og er det som gjør hver ring særegen.

Med en gang ringen kommer på fingeren må jeg bare vifte med hendene og posere vilt! Anbefaler alle å skaffe seg en cocktail-ring som lokker frem din indre diva!  














Ingen kommentarer: